RAS 8385 - Centralni uređaj

Sustav za automatsko zaustavljanje vlaka uz centralni uređaj RAS8385 čine

  • lokomotivski i pružni magnet (baliza),
  • te signalni i upravljački elementi u upravljačnici vozila.

 

Centralni uređaj ima ugrađeni registrator (tzv. incident rekorder) za registraciju informacija tijekom vožnje. Prema načinu rada RAS 8385 pripada grupi uređaja za kontrolu kretanja u jednoj točki (punktualni sustav). 

Osnovna namjena AUTOSTOP sustava je usklađenje brzine prolaska vučnog vozila preko mjesta sa ugrađenom pružnom opremom (signalima i pružnim magnetom), kad za takav prolazak nisu ispunjeni određeni uvjeti. U takvom slučaju, nakon nailaska vučnog vozila na signal sa pružnim magnetom informacija s pružnog magneta se induktivno prenese na lokomotivski magnet, a odatle na izvršni član centralnog uređaja. Po prijemu informacije od pružnog magneta sustav u slučaju nepravilne vožnje vlaka, tj. prevelike brzine, automatski koči vlak zavođenjem prinudnog kočenja ispuštanjem zraka iz glavnog voda.

Kod normalne vožnje vlaka i uz poštivanje prometnih signalnih znakova, ovaj uređaj nema nikakvog utjecaja na režim vožnje vlaka.

Provjerite detaljnije od čega se sve sastoji AUTOSTOP sustav:

  • AUTOSTOP sustav za automatsko zaustavljanje vlaka baziran na INDUSI principu dizajniran je za povećanje sigurnosti željezničkog prometa
  • Komponente AUTOSTOPA su kompatibilne sa svakom INDUSI ATPS infrastrukturom drugih proizvođača
  • Visoka razina kvalitete omogućava sigurnost rada uređaja u najrazličitijim klimatskim i drugim uvjetima
  • AUTOSTOP sustav se koristi kod više željezničkih uprava i privatnih operatera
  • Registrator događaja je ugrađen u centralni uređaj
  • Razvoj, projektiranje i instalacija sistema za razna vozila te školovanje tehničkog osoblja
  • Robusno kućište centralnog uređaja
  • Za brzine do 160 km/h
  • Jednostavan za održavanje i servisiranje
  • Odlična podrška u smislu ispitne opreme
  • Fleksibilno prilagođavanje sustava i centralne jedinice prema zahtjevima kupaca