TDR14 - Detekcija vlaka

Sustav za detekciju vlaka TDR14 idealno je rješenje za modernizaciju željezničko cestovnih prijelaza zamjenom mehaničkih ili magnetnih tračničkih kontakata ili izoliranih odsjeka, kao i za sve primjene u kojima se zahtijeva sigurna detekcija prolaska vozila.

  • Sustav za detekciju vlaka TDR14 sastoji se od senzora željezničkog kotača ZK24-2 na tračnici, zaštite od grmljavine ZGK i prilagodnog unutarnjeg uređaja TDR14-UNUR u kućici (ormaru) cestovnog prijelaza sa izlazima u vidu kontakata sigurnosnih releja ili optocouplera.
  • Jedan senzor ZK24-2 zbog svoje dvostruke strukture detekcije kotača zamjenjuje dva jednostruka tračnička kontakta.
  • TDR14 UNUR sa izlaznim kontaktima svojih sigurnosnih releja omogućuje spajanje sa starijim tipovima putnih prijelaza te drugih signalno-sigurnosnih uređaja.
  • Detekcija na brzinama vlaka do 350 km/h.
  • Detekcija otpadanja senzora s tračnice - na oba kanala senzora.
  • Registracija događaja - prolaz vlakova preko pojedinog tračničkog kontakta, datum, vrijeme, brzina, smjer, broj osovina vlaka, smetnje/greške, itd.
  • Izbor dvosmjernog rada (aktiviranje u oba smjera prolaza vlaka)  ili jednosmjernog rada (aktiviranje u samo jednom smjeru prolaza vlaka); oba načina rada su sigurnosna (fail-safe).
  • Mogućnost konfiguriranja za različite kombinacije uključnih i isključnih kontakata.
  • Konfigurabilna vremenska zadrška za relejne i optocouplerske sigurnosne izlaze.
  • Opcija dodatne zaštite protiv zlonamjernog isključivanja ŽCP-a na isključnom kontaktu.
  • Sustav je dizajniran i certificiran prema zahtjevima normi EN 50126, EN 50128 i EN 50129 za najvišu razinu sigurnosti SIL4, kao i EN 50125-3 za vanjske uvjete te EN 50121-4 za EMC. TUV Rheinland izvršio je sigurnosnu provjeru te izdao certifikat.